Kräftor sojakorv & en massa sprit!

Då en till i familjen tvingas "flytta" ifrån sjöstaden snart så tänkte jag att vafan, vi måste ju ha en "middag" innan J flyttar. (flytta inom situationstecken då jag anser att ordet flytta är ett starkt ord, ni har alltid ett hem i sjöstan i La Casa A´S. Sen räknar jag med att alla kommer tillbaka tids nog).

AnyWhoo! Lördag den 28 Augusti är sista helgen innan flytten vilket är om drygt 2 veckor. Kan vi inte ha en kräftis då med sånghäften, och sojakorv för de som inte vill suga av en kräfta!

Ville bara flagga för dagen innan alla bestämmer annat......




Peace & love /R




Kommentarer
Postat av: Y

Låter som en härlig idé R!

2010-08-12 @ 15:19:26
Postat av: T

Jag är såklart på.

2010-08-12 @ 17:26:34
Postat av: E

Jag vill också! Har dock misstankar om att det kan ha varit den helgen jag ska till Örebro på en annan kräftis. Ska kolla.

2010-08-12 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0