Kräftis och flytt i Seatown

Om ni inte kommer ihåg vad ni gjorde i fredags så kan jag upplysa om att det var kräftis hos J.
Fast, det är väl ingen risk att någon tappade minnet, med tanke på att när vi nu närmar oss 30 så pågår inga fester längre än till 23.00.

Om vi hade haft en tävling i kräftätande så hade R utan tvivel vunnit. Creds för det!



Tack alla för en mycket trevlig kväll! Jag tror aldrig att jag skrattar så mycket som jag gör i ert sällskap. Det måste vara ett bra tecken! :)

Nu är det redan söndag. Dags för J att säga tack och farväl till Sjöstan, eller på återseende kanske låter mindre dramatiskt. Tur att jag missade folket lite när jag tog kort i fredags, så kan vi istället minnas Js fina hem och den fantastiska gröna tavlan.



Love /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0